Dommerkonferanse spaniels.

Norsk Spaniel klub inviterer til
DOMMERKONFERANSE
søndag 13. januar 2019
PÅ BEST WESTERN LETOHALLEN HOTEL.

Norsk Spaniel Klub ønsker alle autoriserte gr.8-dommere, dommeraspiranter/elever på spaniels velkommen til dommerkonferanse for spaniel klubbens øvrige raser søndag 13.januar. Foredragsholder er Frank Kane.
Konferansen arrangeres i samarbeid med AHF, Autoriserte Hundedommeres Forening og vil ta for seg følgende raser:
Clumber spaniel, field spaniel, irsk vannspaniel og sussex spaniel.

Konferansen starter kl.09.00 med åpning og praktisk informasjon ved leder
Kari Knutsen.
Det vil bli gjennomgått to raser med praktisk bedømming av hunder før lunsj, og to raser etter lunsj.
Vi ser for oss at vi avslutter kl. 17.00 etter en runde med spørsmål og diskusjoner.

Dagskonferansen dekkes i sin helhet av NSK. Skulle det være nødvendig med overnatting, har Best Western Letohallen Hotell rom med følgende priser: Enkeltrom 1045,- og dobbeltrom 1250,- NSK har reservert 10 rom frem til 15/12-2018. Det inviteres til felles middag på lørdagskvelden for de som ønsker det.

For dommere uten autorisasjon på spaniels, aspiranter/elever som tenker på å utvide sin autorisasjon til spaniels kan vi tilby en dagspakke til kr.750,- som da vil gi deltakelse til konferansen, materiale samt lunsj. Hvis en ønsker å delta på middagen på lørdag kveld i tillegg, blir den totale prisen kr.1050,- Betaling skjer til Norsk Spaniel Klub på kontonummer: 7874 05 74980 Merk betalingen med navn og dommerkonferanse. Betalingsfrist er lik påmeldingsfrist.

Det vil bli sendt ut rasekompendier av de aktuelle rasene på mail i forkant av dommerkonferansen i tillegg til ferdig opptrykket kompendier som vil bli delt ut på selve dagen. Kompendiene er for anledningen utlånt av SSRK, Svenska Spaniel och Retriever Klubben. Frank Kane kommer også til å ha med seg eget materiale som vil bli delt ut.

Det er kombinert spaniel/retrieverutstilling samme sted lørdag 12.januar, slik at de som ønsker å få med seg bedømmelsen der, har muligheten til det.

Påmelding til benteaase@hotmail.com innen 28/12-2018. Skriv om du ønsker middag på lørdagskvelden.
Vi ser for oss en hyggelig konferanse med godt faglig innhold.

Med hilsen Norsk Spaniel Klub

Bookmark the permalink.